Рекламна стаття
Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.
Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.
Як працює контент-маркетинг
1. Cтимулювання продажів
Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки.
Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:

Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;

Презентація кінцевого результату після використання

Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси
2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".

Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії
Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.
Вартість послуг
Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.
Ми розповімо про вас на нашому сайті/
Вартість/
Опис послуги/
Редакційний "ТОП"
2 900,00 UAH
Вихід новини в редакційному ТОПі сайту без атрибуту rel="nofollow sponsored". У ТОП сайту потрапляють найважливіші та найгарячіші новини міста.
Редакційна "Стрічка"
2 500,00 UAH
Вихід новини у редакційній Стрічці сайту без атрибуту rel="nofollow sponsored". Новина з'являється в "Стрічка 2", далі йде на 3, 4 та 5 місця, і, минаючи ТОП новин, опускається вниз стрічкою.
Вихід у блоці "Новини компаній"
2 300,00 UAH
Вихід новини у блоці "Новини компаній" без атрибуту rel="nofollow sponsored". Блок знаходиться на "Головній" та в розділі "Новини".
Заміна плашки
300,00 UAH
Заміна плашки у статті на PR, Партнерський матеріал, Промо або Прес-реліз
Редакційний "ТОП" (посилання закриті з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 950,00 UAH
Вихід новини у редакційному ТОПі сайту. Посилання закриті.
Редакційна "Стрічка" (посилання закриті з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 450,00 UAH
Вихід новини в редакційній Стрічці сайту. Посилання закриті.
Вихід у блоці "Новини компаній" (посилання закриті з атрибутом rel="nofollow sponsored")
799,00 UAH
Вихід новини у блоці "Новини компаній". Посилання закриті.
Дублювання в мобільних додатках iOS та Android
500,00 UAH
Новина дублюється в наш мобільний додаток для iOS та Android.
Закріплення новини у ТОП-5 на 24 години
1 000,00 UAH
Новина закріплюється на місці "ТОП 5" на 24 години у десктопній та мобільній версіях сайту.
Націнка за статтю довжиною понад 3000 символів
500,00 UAH
Націнка за статтю, довжина якої перевищує 3000 символів без урахування пробілів.
Всього: