• Головна
  • Часті помилки під час SEO-просування
Новини компаній
18:04, 23 лютого

Часті помилки під час SEO-просування

Новини компаній
Часті помилки під час SEO-просування, фото-1

У світлі останніх подій, що сколихнули світову громадськість за останні кілька років, розкрутка сайтів у Запоріжжі може стати "рятувальним колом" для малого і середнього бізнесу в регіоні. Однак нерідко можна зустріти думку про те, що СЕО просування не приносить бажаних результатів. І найчастіше, її озвучують підприємці "старої формації", які не звикли довіряти фахівцям.

Тому, спираючись на багаторічний досвід взаємодії з малим і середнім бізнесом, команда студії digital-маркетингу EcKit вирішила розібратися, чому ж саме деякі підприємці поширюють подібні думки, а також розібрати кілька помилок, яких припускаються під час самостійного просування бізнесу як у регіональному, так і в глобальному пошуку, поділившись важливою, корисною, цікавою та актуальною інформацією.

Яких помилок часто припускаються під час СЕО просування

Першою і, мабуть, найпоширенішою помилкою, якої припускаються практично всі підприємці, які дізналися про просування сайту, можна вважати відмову від послуг фахівців. Звичайно ж, ви можете спробувати зробити це самі. Особливо, за наявності великої кількості вільного часу і бажання. Але враховуйте, що пошукова оптимізація - одна зі сфер digital-маркетингу, яка найбільш динамічно розвивається.

Адже розробники пошукових систем постійно змінюють алгоритми пошуку, звідки з'являються нові вимоги до сайтів, які претендують на високі позиції в результатах видачі. Тому для успішної роботи, СЕО-фахівцю доводиться відстежувати останні тренди, тенденції та зміни в процесі пошукової оптимізації, і нерідко - методом проб і помилок. На це йде час, але саме це є ключем до ефективної розкрутки сайту.

Але якщо ви все-таки зважилися взятися за СЕО просування самостійно, список, наведений нижче, допоможе уникнути помилок, що заважають виходу в ТОПи видачі пошукових систем.

  • Дублювання інформації. Дуже важливо, щоб інформація на кожній індексованій сторінці була унікальною. Яскравий приклад - текстовий вміст головної сторінки і блоку "Про нас", що повторюються найчастіше. Крім того, система може створювати дублі автоматично. Благо, розробники "движків" для сайтів зуміли пофіксити цю проблему завдяки автоматичному налаштуванню канонічних URL і забороні на індексацію "службових" і технічних розділів сайту;
  • Помилки, пов'язані з контентом. Категорично заборонено "запозичувати" тексти зі сторінок конкурентів у незміненому вигляді. Крім того, песимізація чекає і на ресурси, які не дотримуються вимог до якості та оформлення опублікованих текстів. Окремо варто згадати і про ключові слова - у разі зловживання ними, боти пошукових систем маркують текст як "переоптимізований", що позначається на рейтингу сайту загалом;
  • Відсутність метатегів. Навіть за умови регулярного оновлення інформації на сайті, багато користувачів забувають про title, description та інші теги, які використовуються для кращого ранжування сторінки ботами пошукових систем. Причому йдеться не тільки про текстову, а про всю мультимедійну складову - зображення, фото- і відеоконтент тощо;
  • Ігнорування мобільної адаптації. За статистикою, зібраною останніми роками, тільки 4 з 10 осіб, які переходять на ваш сайт, роблять це з комп'ютера. Нинішні реалії такі, що для виходу в топи видачі вам доведеться адаптуватися під мобільних користувачів;
  • "Технічні" моменти. До цієї групи можна зарахувати швидкість завантаження сторінок, UX-складову дизайну, велику кількість "сміття" в коді сторінок, а також інші моменти, що позначаються на функціонуванні та швидкості завантаження сайту загалом.

І це далеко не все, на що варто звертати увагу під час розкрутки будь-якого ресурсу. Особливо, якщо йдеться про регіональні проекти, пов'язані з малим і середнім бізнесом.

Професійна розкрутка сайтів у Запоріжжі

За роки активної роботи в українському сегменті інтернету, команді студії digital-маркетингу EcKit вдалося попрацювати з сотнями клієнтів з усіх регіонів України. Звідси - величезний досвід у питаннях оптимізації ресурсів будь-яких напрямків - від інформаційно-розважальних порталів до інтернет-магазинів.

Ефективна розкрутка сайту - це не тільки про оптимізацію технічних параметрів. Адже для збільшення продажів необхідно не просто знайти помилки, а виявити причину проблеми. А це реально тільки за комплексного підходу, що включає:

  • Детальний аудит;
  • Розробку стратегії;
  • Технічну оптимізацію;
  • Лінкбілдинг, робота із зовнішніми посиланнями;
  • Підключення додаткових джерел трафіку;
  • Детальне відстеження результативності.

І якщо ви зацікавлені в якісній оптимізації вашого ресурсу - будемо раді бачити вас на EcKit.org! 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...