Які навички розвиває робота у продажах
Які особисті якості допоможуть зробити кар'єру у продажах, чому навчає ця робота і чому взагалі варто йти у продажу. Вибираючи професію менеджер з продажу, можна швидко та легко зробити свою кар'єру. Ставши добрим продавцем і підвищивши зростання продажів у компанії, можна дуже швидко обійняти посаду директора.
Така робота займає третє місце за кількістю вакансій. У світі потрібні продавці різного рівня, менеджери по роботі з клієнтами, адміністратори магазинів, торгові представники. До статті професія ріелтор, теж ставиться до продажу, лише у сфері нерухомості. Окрім звичайного менеджера з продажу, продавати послуги чи товари компанії можуть і директори.
Ще плюсом у такій роботі є те, що не потрібно навчатися 5 років у вищому навчальному закладі або якомусь ще. Зазвичай продавці не мають торгової освіти, лише в окремих випадках. Тому в принципі продавцем може бути будь-яка людина, якщо їй подобається така робота.
Що стосується вищого рівня продажів, то тут уже потрібні більше знання. Щоб підвищити своє кар'єрне зростання, можна піти на різні тренінги з продажу або курси, як групові, так і індивідуальні. Особисті якості людини також впливають на процес продажу. Вони дуже позначаються успіх у завершенні угоди.
Є така якість як емпатія. Це здатність поставити себе на місце іншої людини та зрозуміти її, це важлива якість хорошого продавця. Покупець повертається зазвичай до того продавця, який уважно поставився до його прохань і побажання і допоміг підібрати потрібну йому річ або товар, можливо навіть послугу, а не просто намагався зробити план, аби продати будь-що. Включаючи на сайтах працевлаштування пошук вакансій за категоріями, ви зможете підібрати для себе ту сферу, в якій ви хочете працювати.
Якість підлаштовується під клієнта, теж грає свою роль у продажах, тому що кожен клієнт індивідуальний і зі своїми особистими запитами. Хтось дивиться на товар по своїй кишені, тобто відіграє роль ціна, і якщо запропонувати товар із завищеною вартістю, клієнт може у вас його не купити. Але якщо продавець зможе пояснити різницю дешевого товару та дорогого він може переконати клієнта і продати йому дорожчий, але якісніший товар, може не одразу того ж дня, але трохи пізніше. Даючи можливість подумати та оцінити інформацію, продавець отримає теж свій бонус.
Вміння розставляти пріоритети. Є клієнти яким потрібно терміново вирішити питання та оформити покупку, а є хтось може почекати. У цьому випадку допомагає досвід продавця та інтуїція. Важливу роль грає вміння вирішувати відразу кілька завдань. Тому що клієнт, який прийшов перший, може довго визначатися з вибором товару, в цей час можна прийняти швидко замовлення у другого клієнта, який вже вирішив зробити покупку. У такому разі ви не втрачаєте клієнтів і рівень вашого продажу зростає.
Яка б не була угода, до неї треба підходити креативно. З натхненням та нестандартним рішенням. До будь-якого клієнта потрібно мати повагу як до особистості, так і повага до економії його часу. Якщо домовилися з клієнтом на зустріч, ви не повинні запізнюватись, це характеризує вас як особистість. Краще заздалегідь все спланувати і прийти на кілька хвилин раніше, ніж запізнитися, і тим самим роздратувати клієнта, який може тільки тому не купити ваш товар. Натиснувши на пошук роботи за професіями на сайтах з працевлаштування, ви зможете знайти гідні пропозиції за фахом менеджер з продажу.
Йдучи на зустріч із покупцем, якщо ви продаєте товар, потрібно перевірити наявність комплектації товару та документів. Якщо раптом стався якийсь форс мажор, заздалегідь попередити покупця про таку подію. Якщо ви йдете продавати послуги або, наприклад, це буде показ квартири, перевірте наявність усіх документів, не забудьте ключі від квартири господині, яку йдете продавати. Якщо ви шукаєте роботу у певній компанії, можна натиснути на пошук роботи по компаніях.