Як використовувати дані по топовим сторінкам конкурентів для SEO

У розпорядженні оптимізаторів є безліч ресурсів та інструментів для проведення дослідження конкурентів. Один з кращих способів зрозуміти, що для них працює і як використовувати ці дані для власного успіху – звіти про топові сторінки. У черговому випуску Whiteboard Friday Ренд Фишкин розповів про переваги кожного джерела таких даних, а також, які питання потрібно задавати, щоб отримати від них більше користі.

Звіти про топові сторінки конкурентів містять дані про те, які URL є найбільш важливими, високо ранжируючими або отримують максимальну кількість посилань. Ця інформація дозволяє підвищити ефективність роботи з пошукової оптимізації. Пользуясь не только своими наработанными методами, но и изучая конкурентов, поэтому seo раскрутка от smart-web.com.ua является одним из лучших методов привлечения клиентов.

Які типи звітів існують, і як з ними працювати, розглянемо нижче.

5 видів звітів про топові сторінки

Є п'ять базових видів звітів про топові сторінки конкурентів.

  • Топові сторінки по посиланнях

Це ті сторінки, на які посилаються: URL або кореневі домени. Дану інформацію можна отримати за допомогою таких інструментів, як Moz, Ahrefs і Majestic.

  • Топові сторінки з репостом в соцмережах

Тут ми аналізуємо ситуацію з Facebook, Twitter, Google+ і LinkedIn. У Moz є можливість отримати дані з Facebook і Google+. Незабаром Google+ може поступитися місцем LinkedIn. У Ahrefs та ж ситуація. Обидва інструменту не мають даних по Twitter.

BuzzSumo – єдиний сервіс, який надає статистику по сервісу мікроблогів. Однак отримати її можна тільки в тому випадку, якщо URL-адреса вже зареєстрований, і по ньому розпочато моніторинг. Щоб надати ці дані, BuzzSumo потрібно помістити сторінку в своїй індекс, а потім почати збирати ретвіти по ній. Деякі дані також можна отримати з SharedCount.com.

  • Топові сторінки за оціночним обсягом трафіку

У цьому сегменті явно лідирує SEMRush. У Ahrefs також є ці дані. Швидше за все, і SEMRush, і Ahrefs використовують Google AdWords в якості джерела даних про обсяги пошуку за ключовими словами. Можливо, Ahrefs робить те ж, що і Moz: покращує цю статистику з допомогою Jumpshot або інших постачальників clickstream-даних.

Перераховані інструменти дозволяють дізнатися про сторінки, які отримують максимальний обсяг органічного трафіку. Це дуже цінна інформація.

  • Топові сторінки за ключовими словами ранжируючими

У домені може бути сторінка, яка ранжується тільки по одному ключовому слову, але отримує безліч пошукових запитів і займає першу позицію у видачі. Відповідно, вона привертає величезну кількість пошукового трафіку.

При цьому можуть бути сторінки, які ранжуються за різними ключовими словами, але на позиціях 6-10 або 11-50. Вони показуються за всім цим запитам, але жодна з них не є дуже ефективною, тому вони не потрапляють у звіт за оціночним обсягом трафіку. Цю інформацію можна отримати з допомогою SEMrush і Ahrefs.

  • Топові сторінки за загальним обсягом трафіку

Ці дані надають SimilarWeb, Jumpshot і Alexa. При цьому враховуються всі джерела трафіку: прямий, пошуковий, з соцмереж, email розсилок, посилань і т. д.

Питання, на які потрібно відповісти

Розглядаючи питання, що потребують відповіді, ми будемо посилатися на розглянуті вище типи звітів.

Що дозволяє нашим конкурентам бути успішними у різних векторах?

Це найбільш очевидний питання, яке задають все. Отже, нас може цікавити, на які матеріали найчастіше посилаються, які публікації отримують найбільше репостов. За допомогою звітів про топових сторінках ми можемо дізнатися, який контент є самим ефективним в різних сегментах. Це очевидно, корисно, дозволяє відповісти на деякі питання, але давайте розглянемо і інші способи застосування цих звітів.

Де наші конкуренти створили матеріали широкого змісту, залишивши прогалини з конкретним запитам, які ми можемо заповнити?

Заповнити їх можна з допомогою блоків з відповідями через створення більш таргетованої сторінки, яка краще відповідає на конкретний запит і не вимагає великої кількості посилань для отримання високих позицій. Для цього можна подивитись на звіт №4: топові сторінки за кількістю ранжируемых ключових слів, але з більш низькими показниками оціночного обсягу органічного трафіку. Розрив між цими метриками дасть можливість створити высокосфокусированный контент і заповнити порожню нішу.

Який контент реально спрацював (викликав резонанс у аудиторії соціальних мереж або привернув прямий трафік), але показав низькі результати з точки зору SEO?

Щоб відповісти на це питання, потрібно подивитися на топові сторінки за кількістю репостов в соціальних мережах. Або ж на звіт №5 – за загальним обсягом трафіку. Потім потрібно проаналізувати ті сторінки, які спрацювали гірше з точки зору кількості ранжируемых ключових слів і оціночного обсягу трафіку.

Який контент допоміг нашим конкурентам розширити посилальний профіль, але не ранжировался або більше не ранжується, оскільки не оновлювався?

Можливо, користувачі шукають інформацію за 2017 рік, а контент був створений в 2015 році. Тому, незважаючи на велику кількість посилань, він більше не ранжується також добре. Ці варіанти являють собою величезні можливості. Щоб їх визначити, чи можна подивитися на топові сторінки по посиланнях (звіт №1), але з меншою кількістю ранжируемых ключових слів і низьким обсягом оціночного пошукового трафіку.

Який контент отримав мало посилань, але багато трафіку, і ранжирується по великій кількості ключових слів?

Щоб обійти такі сторінки у видачі, потрібно отримати більше посилань, оскільки це їхнє слабке місце.

Замість висновку

Тепер ви знаєте, як можна комбінувати і поєднувати ці дані. Порівнюючи інформацію по топовим сторінок з різних джерел, ви можете отримати реально потужні SEO-можливості в області вмісту і націлювання на ключові слова.

smart-web.com.ua
ЯквикористовуватиданіпотоповимсторінкамконкурентівдляSEO
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
Актуальность
(0 оценок)
Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует
Общество
Запорожанка Екатерина Билодид стала 300-й, юбилейной, победительницей шоу "Лото Забава" - она выиграла миллион. Об этом идет речь в сюжете "1+1". Ведущие сами приехали к победительнице. Семья Билодид до этого давно не играла в "Лото Забаву". Выигранные деньги Екатерина хочет потратить на мечту семьи - новую квартиру. Напомним, вчера в "Укрзалізниці" заявили, что не виноваты, что окно поезда упало на запорожанку. Читайте также: Начальник запорожского департ...
Общество
3-этажное здание с «гармошкой» и гигантским панно на левой стене: мирный атом, колос и ДнепроГЭС. Запорожская зональная комсомольская школа открылась 4 октября 1973 года. Ее построили на острове Хортице, на берегу Днепра. В этом году здание могло отметить свой 45 день рождения. Могло, если бы его не забросили в 90-х. Если газеты того времени писали, что это комплекс со всеми бытовыми и коммунальными удобствами. Тогда планировалось, что кроме запорожцев, зд...
Происшествия
На перекрестке ул. Круговая и Иванова внимание патрульных привлек автомобиль КИА Sportage, водитель которого проигнорировал требование знака и совершил поворот в запрещенном месте. Полицейские потребовали, чтобы водитель остановился, но вместо этого — нарушитель ускорился и попытался скрыться.  Видео погони опубликовано на странице патрульной полиции в Facebook. Скрываясь от преследования правоохранителей, водитель КИА въехал в Peugeot, за рулем которого н...
Власть
Заместитель начальника цеха тепловых и промышленных коммуникаций ЗАЭС купил автомобиль KIA NIRO. Покупка обошлась ему в 668 100 гривен. При этом в декларации «атомщика» этой суммы не было. Об этом 061 стало известно из сообщения Управления защиты экономики в Запорожской области. Атомщик купил автомобиль 19 мая этого года. Согласно закону «о предотвращении коррупции» он должен был задекларировать изменения в имущественном состоянии в 10-дневный срок. Однако...
Происшествия
Мальчика избили и отобрали телефон. ЧП произошло в Энергодаре, около дома по ул. Лесной. Об этом сообщает отдел коммуникаций ГУНП в Запорожской области. По информации правоохранителей, около двое мужчин 1995 и 1989 годов рождения напали на 12-летнего школьника вечером, около 19:30. Оперативники установили личности злоумышленников и задержали их. Оказалось, что нападавшие — ранее судимые жители Энергодара. На данный момент решается вопрос об избрании меры п...
Власть
В департаменте ЖКХ ОГА назвали теплоснабжающие предприятия, которые в преддверии старта отопительного сезона не рассчитались с НАК «Нефтагаз» и могут остаться без газа. Соответствующая информация опубликована на сайте облгосадминистрации.  По состоянию на 4 октября теплоснабжающие предприятия Запорожской области накопили 809 млн гривен долга за потребленный природный газ. В 2018 году «голубого топлива» было потреблено на сумму 1 млрд 524 млн грн., область...
Общество
Капитальный ремонт дороги с обустройством парковочных карманов по Набережной магистрали (в районе Центрального пляжа) идет полным ходом. Турецкий подрядчик работает без выходных. Об этом корреспондент 061 сообщает с места события. Тендер на проведение работ был объявлен еще летом этого года. В торгах приняли участие две фирмы: ООО «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" и ООО «РОСТДОРСТРОЙ». С преимуществом почти в 6000 гривен, лот достался турецкой компании, котор...
Политические новости
Депутаты Верховной Рады не поддержали снятие депутатской неприкосновенности  с нардепа Александра Вилкула. За набралось только 137 голосов. Александр Вилкул так прокомментировал итоги голосования парламенте: «Даже изначально негативно против меня настроенным членам регламентного комитета и всем депутатам, присутствующим в зале, от других политических партий стало ясно, что дело на 100% сфальсифицировано. Нет не то, что состава, нет события преступления. В...
Общество
В воскресенье, 14 октября, на стадионе «Славутич-арена» состоялся футбольный матч между сборной Запорожья и командой звёзд украинской эстрады «Маэстро». Об этом сообщает корреспондент 061. Вчера 061 уже публиковал репортаж с этого матча. Один из участников «звездной» сборной – самый известный украинский рэпер Ярмак. Его композицию «Сердце пацана» на Youtube посмотрели 77 миллионов людей. Еще одна очень известная песня музыканта – «22» («Моя страна не упаде...