• Головна
  • Запорожские мостостроители ответили на обвинения прокурора: разрушить мосты может взятие пробы бетона
Мосты
11:20, 4 серпня 2014 р.

Запорожские мостостроители ответили на обвинения прокурора: разрушить мосты может взятие пробы бетона

Мосты

Специалисты службы автомобильных дорог заверяют, что в качестве строительного материала сомнений нет.

Запорожские мостостроители опровергли слова областного прокурора Александра Шацкого о том, что подводная часть бетонных опор строящейся магистрали начала разрушаться. Напомним, о том, что бетон «быков» моста отслаивается, на прошлой неделе сообщил прокурор Запорожской области.

По словам сотрудников областного автодора, весь бетон, используемый для строительства мостов, сертифицирован и к тому же прошел допольнителную проверку. А вот пробы бетона, взяте сотрдуниками прокуратуры, очень даже могут навредить главному недострою города.

Ниже мы приводим полный текст обращения мостостроителей:

«За фактами оприлюднення інформації щодо руйнування опор мостів автотранспортної магістралі Служба автомобільних доріг у Запорізькій області, яка з жовтня 2011 року є замовником будівництва об’єкту «Автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя», наголошує, що на даний момент на будівництві відсутні факти руйнування збудованих конструкцій мостів та надає наступні роз’яснення.

Згідно з нормативною документацією та проектом будівництва технологія спорудження  капітальних опор мостових конструкцій на воді наступна:

1. Влаштування буро-набивних паль в металевих обсадних трубах - частина палі закладається в тіло ростверку для передачі навантаження на палі, при цьому використовується бетон класу міцності В-25.

2. Влаштування монолітного залізобетонного ростверку опори (клас міцності бетону В-30) – безпосередньо під основою ростверку влаштовується шпунтове огородження фундаменту опори (шпунтовий ящик) та тампонажний шар бетону, необхідний тільки для виконання робіт по будівництву фундаменту. Для влаштування тампонажного шару використовується пісок та бетон класу міцності  В-15, який не передбачає основного навантаження, а є технологічним. Після будівництва фундаменту шпунтовий ящик розбирається – пісок та тампонажний шар бетону осідає на дно річки.

3. Будівництво тіла опори (класи міцності бетону  від  В-30 до В-35).

4. Влаштування ригелю опори (класи міцності бетону  від  В-30 до В-35).

На будівництві несучих конструкцій автотранспортної магістралі були задіяні заводи-виробники бетону - ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій №1», ТОВ «МАКСГУД КОМПАНІ», ТОВ «САНДРАБУД». Для будівництва відповідальних конструкцій мостів використовувався тільки бетон виробництва ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій №1».

Склад бетонної суміші, її приготування, контроль якості регламентуються ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Суміші бетонні. Технічні умови». Згідно з ДБН В.2.3-20-2008 «Мости і труби. Виконання та приймання робіт» контроль міцності монолітних конструкцій здійснюється на місці укладання суміші за відібраними зразками бетону. Міцність бетону підтверджується через 28 днів після формування конструкцій. На всі залізобетонні конструкції, які збудовані на автотранспортній магістралі є документальне підтвердження набору міцності та якості бетону. Всі матеріали, які використовуються постачальниками товарного бетону, мають відповідний документ про якість згідно з вимогами ДСТУ.

Безпосередньо під час виконання будівельно-монтажних робіт на будівництві автотранспортної магістралі здійснюється потрійний контроль якості бетонної суміші. Його здійснюють: лабораторія заводу-виробника бетону, будівельна лабораторія підрядної організації та лабораторія з контролю виробництва Служби автодоріг. Проби бетонної суміші підтверджені  протоколами на відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.7-43-96 «Бетони важкі. Технічні умови». На кожну партію бетону надається паспорт заводу-виробника.

Якість виконання бетонних робіт на будівництві контролюється  сертифікованими інженерами технічного нагляду. На даний момент відсутні підстави для ствердження щодо існування фактів руйнування збудованих конструкцій мостів.

Слід зазначити, що про перевірку та про відбір проб бетону з несучих конструкцій (якщо такі мали місце) ні Замовник будівництва, ні Генпроектувальник не були попереджені. Взяття проб з непогоджених проектувальником місць конструкцій може призвести до необоротних руйнувань».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Запорожье #мосты #бетон #разрушаются
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...