• Головна
  • Обов’язкові та необов’язкові елементи брендбука: що варто знати
Новини компаній
09:44, 30 вересня

Обов’язкові та необов’язкові елементи брендбука: що варто знати

Новини компаній

Сучасний бізнес вимагає від компаній високої якості продуктів, послуг, та вмілого ведення бренду. Одним з інструментів у цьому процесі є розробка брендбуку. Цей документ слугує основою для формування ідентичності, упізнаваності компанії. Він містить важливу інформацію про бренд, його цінності, ідеї, візуальні елементи.

Обов’язкові та необов’язкові елементи брендбука: що варто знати, фото-1

Обов'язкові елементи брендбука

Щоб ваш бренд був виразним, зрозумілим, існують певні елементи. Вони є обов'язковими для включення до брендбуку:

  • Логотип: ідентифікує бренд. Важливим є його правильне використання: колірні варіанти, розміри, відступи.
  • Кольорова палітра, яка використовується в комунікаціях. Вона формує емоційний зв'язок з аудиторією.
  • Шрифти, використовувані на всіх матеріалах. Слід включити зразки шрифтів, інструкції щодо їх використання.
  • Тон голосу: формулювання, яке використовується в комунікації з клієнтами. Наприклад – формальний, дружній, креативний стиль.
  • Візуальні елементи: іконки, патерни, фотостиль. Доповнюють загальний образ бренду.
  • Місія та цінності: чітке формулювання того, що представляє собою бренд. Акцент варто зробити на основні цілі, принципи.

Ця частина брендбука є обов'язковою. Вона створює базіс, на якому будується вся комунікація вашого бренду.

Необов'язкові елементи

Проте існують необов'язкові елементи: вони здатні значно збагачувати ваш брендбук.

  • Стратегія брендингу: як ваш бренд планує розвиватися, досягати своїх цілей у майбутньому.
  • Приклади використання. Це зразки застосування елементів брендбука в реальних ситуаціях – реклама, упаковка тощо.
  • Також можна надати приклади помилок, яких слід уникати для збереження цілісності бренду.
  • Гайдлайн, інструкції для сторонніх організацій, залучених в комунікацію, співпрацю з вашим брендом.
  • Історія бренду: нарис етапів становлення, розвитку. Здатна викликати емоційний зв'язок з ЦА.
  • Включення не обов'язкових елементів здатне суттєво покращити сприйняття вашого бренду, унікалізувати його.

Стів Джобс зазначав: «Лише тоді, коли ви зможете довірити своєму бренду емоційний зв'язок, ви зможете принести йому успіх». Це підкреслює важливість професійного підходу до розробки брендбука. Виникають труднощі? Фахівці студії REDSTONE завжди готові допомогти у створенні ефективної, креативної основи для бренду.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#REDSTONE #розробка брендбуку
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...