• Головна
  • Екомаркування: станьте ближче до свідомих споживачів
Новини компаній
16:03, 13 грудня 2023 р.

Екомаркування: станьте ближче до свідомих споживачів

Новини компаній

Зміна клімату та зникнення окремих видів тварин і рослин – проблеми, що хвилюють дедалі більшу частину суспільства. Вони знаходять своє відображення не лише у контролі викидів та наукових розробках, що мінімізують вплив людини, але також на процесі споживання. Сучасні покупці більш свідомі – вони надають перевагу продукції та товарам, що створені з турботою про екологію.

Саме тому виробникам варто дізнатися що таке екомаркування та адаптувати технологічний процес відповідно до нових вимог, які здатні підвищити конкурентоспроможність продукції. Під цим терміном розуміють позначення товарів за допомогою певних символів, які характеризують його екобезпеку. Наприклад, це стосується придатності відходів до перероблення, вмісту небезпечних для довкілля речовин, джерел походження сировини тощо. Замість того, щоб читати багато інформації щодо відповідності важливим критеріям екологічності, споживач може лише глянути на пакування та побачити на ній певний символ.

Екомаркування: станьте ближче до свідомих споживачів, фото-1

Найбільш поширені позначки екомаркування

Оскільки стандартів безпечної діяльності існує декілька, знаки, що їх позначають, також можуть бути різними:

  • логотип Recycle (позначка перероблення). Це всесвітньо відомий символ зі стрілкою, яка утворює замкнений круг, що вказує на можливість вторинного перероблення відходів;
  • Ecolabel – сертифікат, який можуть отримати усі продукти крім харчових, напоїв, фармацевтичних продуктів та медичних приладів. Є добровільним і присуджується Єврокомісією з 1992 року продуктам і послугам, весь життєвий цикл яких має найменший вплив на довкілля;
  • органічний логотип (Organic). Є свідченням про те, що продукт вирощується або виробляється відповідно до екологічних стандартів, з використанням обмеженої кількості хімічних добрив та пестицидів;
  • еокмаркування Energy Star. Сертифікація, яка вказує на енергоефективність технічного обладнання;
  • FSC (Forest Stewardship Council – Рада з відновлення лісів). Свідчить про те, що деревина або папір у продукті були отримані під час контрольованої вирубки лісів, що здійснюється без шкоди для довкілля та не руйнує місця проживання диких тварин.

Екомаркування присуджується неупередженою третьою стороною продуктам, які відповідають екологічним критеріям. Вони містять велику кількість параметрів та є багатогалузевими. Окрім міжнародних стандартів з маркування ISO країни можуть запроваджувати свої критерії та принципи, що знаходять відображення у певному типі позначок. Наприклад, Blue Angel у Німеччині чи Green Seal у США.

Що означає екомаркування для виробників

Екомаркування не лише демонструє екологічну відповідальність вашої компанії. Хоча це безумовно сприяє позитивному сприйняттю бренду та продукції, особливо серед споживачів, які віддають перевагу екологічно чистим та стало виготовленим товарам. Наявність спеціального маркування на продукції також необхідна для:

  • підтвердження відповідності вимогам законодавства та стандартам;
  • можливість залучення нових партнерів та охоплення закордонних ринків;
  • розширення географії збуту товарів;
  • уникнення потенційних штрафів та судових позовів з боку регулюючих органів.

В умовах зростаючої свідомості споживачів про проблеми навколишнього середовища, товари та послуги, які мають екомаркування, можуть мати конкурентну перевагу на ринку. Це може призвести до збільшення продажів та ринкової долі компанії.

Проте попри переваги, які надає екомаркування, виробники не повинні зловживати ним, розміщуючи відповідні позначки на своїй продукції. Неправдива інформація про відповідність товару чи пакування екологічним стандартам може призвести до різних негативних наслідків, включаючи втрату довіри споживачів та можливі юридичні позови.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...