• Головна
  • Як онлайн-банкінг та штучний інтелект змінюють на краще банківську індустрію
Новини компаній
10:55, 1 червня 2023 р.

Як онлайн-банкінг та штучний інтелект змінюють на краще банківську індустрію

Новини компаній

З розвитком технологій та штучного інтелекту банківська сфера зазнала суттєвих змін. Зараз клієнт має повноцінний банк у смартфоні, а у службі клієнтської підтримки банка на вхідні дзвінки відповідає розумний чат-бот. 

Нові автоматизовані рішення для підвищення ефективності роботи банків розробляє українська IT-компанія UNITY-BARS. У них ми і поцікавилися, як саме ці рішення впливають на швидкість та якість роботи банківського сектору.

Онлайн-банкінг

Зараз клієнти мають доступ до банківських рахунків та можуть здійснювати платежі онлайн. Технологія віддаленого доступу до персональних та бізнес-рахунків отримала назву онлайн банкінг. Завдяки цьому, клієнти можуть проводити транзакції та перевіряти стан рахунків через інтернет без візиту до відділення. 

Поява онлайн-банкінгу сприяла розвитку банківських продуктів та створенню нових послуг, як от можливість онлайн-оплати бюджетних платежів, оплати проїзду у громадському транспорті, оформлення розтермінування платежів тощо.

Використання штучного інтелекту

Фінустанови вже давно використовують ШІ у своїй роботі. Йдеться про застосування чат-ботів та скорингових моделей у банківській та страховій сферах. Але штучний інтелект вже досяг такого рівня, коли він здатен розуміти та відповідати на складні питання та навіть приймати самостійні рішення.

Про застосування штучного інтелекту у банківській сфері в осяжному майбутньому розповів начальник управління інноваційних продуктів фінтех, представник компанії UNITY-BARS, Андрій Кметюк. Експерт вважає, що штучний інтелект вправно обчислюватиме вартість страхування майна та моніторитиме підозрілі транзакції, чим зможе запобігати несанкціонованому переказу коштів. 

Маючи кращий “кут огляду”, ніж у співробітника служби безпеки, ШІ точніше помічатиме підозрілу поведінку платника та зупинятиме підозрілі платежі та перекази. Проте повністю центри, які обслуговують клієнтів, ШІ поки що не витіснить.

Автоматизація процесів

Загалом програмне забезпечення банків обʼєднує багато готових рішень, які банк або будь-яка інша компанія можуть взяти на озброєння. Перш за все це цілком автоматизована банківська система, яка містить безліч корисних модулів та автоматизує багато рутинних процесів, наприклад, надсилає SMS клієнтам та звіти до податкової. 

Додатково банк може використовувати ПЗ-коннектор до системи “Дія”, кросплатформне рішення для накладання ЕЦП, для онлайн-перевірки транзакцій тощо. Все це значно пришвидшує та спрощує авторизацію клієнтів банку, проведення банківських операцій.

Загалом запровадження нових технологій у банківській сфері має позитивний вплив на галузь. Інновації сприяють підвищенню ефективності операційних процесів та дозволяють банкам стати ще більш доступними та зручними для своїх клієнтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#UNITY-BARS
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...