Що потрібно враховувати, замовляючи друк наклейок
Можливості сучасних друкарень дозволяють реалізувати практично будь-які дизайн-задумки. Рекламна поліграфія відрізняється різноманітністю форматів. Сьогодні можна замовити друк наклейок не лише різних розмірів, а й форм. Різні характеристики друкованої продукції визначають її вартість, ефективність та презентабельність. Які нюанси варто враховувати, розробляючи макет наклейок?
Форма залежить від призначення
Цей параметр впливає на читабельність і здатність споживачів сприймати зображення, текст. Тому форма наклейки враховує не так питання креативного дизайну, як здатність ефективно впливати на цільову аудиторію.
Які цілі мають різні форми:
- Круглі наклейки найзвичніші та найпоширеніші. Покупцям знайомий цей формат, тому вони візуально легко знаходять таку поліграфію на рекламних стійках чи полицях з товарами. Важливо! Круглі наклейки дозволяють розмістити виключно лаконічні фрази у 2-5 слів або зображення цифр – розмір знижки, дата акції, нова ціна.
- Прямокутні та квадратні наклейки – ергономічні вироби. Вони місткі, дозволяють друкувати тексти у кілька рядів. Добре підходять як етикетки на упаковках з товарами.
- Овальні наклейки можуть бути вдалою альтернативою круглим, якщо хочеться урізноманітнити дизайн. Також це вдале рішення для наклейок з логотипами, якщо логотип або назва бренду досить довга.
- Фігурні – вибір на користь креативних рішень. Такі наклейки можуть повторювати силует людини чи тварини, рослини, будь-якого предмета, символу. Дають багато ідей для нестандартної рекламної поліграфії.
Навіщо потрібні стікерпаки?
Це відносно нове слово у сучасній поліграфії. На зміну звичним наклейкам прийшли цілі серії стікерів. Їх поєднує одна тематика чи сюжет. Наприклад, багато брендів сьогодні розробляють своїх супергероїв. Ці персонажі можуть змінювати свій зовнішній вигляд залежно від акції, свята, виходу нового продукту ринку.
Стікерпаки дозволяють створювати цілі оригінальні історії. Багато клієнтів не лише звертають увагу на нові наклейки, а й збирають тематичні колекції. Цим можна скористатися та роздавати брендовані стікерпаки як компліменти клієнтам, презенти на відкриттях магазинів та філій. Особливою популярністю серії наклейок користуються в магазинах електроніки, а також групи товарів для дітей і підлітків.
Як можна застосовувати стікерпаки:
- клеїти на персональні гаджети та офісну оргтехніку;
- як елементи на інформаційних дошках;
- як спосіб брендування полиці із товарами одного виробника;
- декорування самокатів та велосипедів;
- нанесення на блокноти, зошити.
Наклейки спецпризначення
У наклейок широкий спектр застосування вони можуть бути не тільки рекламними. Етикетки на упаковках є різновидом наклейок. Створено вони з інформаційною метою. На такій поліграфії друкують всю необхідну інформацію про властивості товару, склад, рекомендації щодо застосування. Вказуються контактні дані виробника, термін реалізації.
Який матеріал кращий?
Паперові наклейки призначені для застосування у приміщеннях. Вони надійно кріпляться до картонної чи паперової упаковки, що дозволяє маркувати посилки, товари.
Але більш надійні і стійкі - це варіанти на плівці, що самоклеїться, яка може бути білою або прозорою. Такі наклейки можна використовувати в умовах вулиці. На сайті https://xprint.com.ua можна переглянути популярні форми та розміри наклейок та подати онлайн-заявку на друк.