• Головна
  • Запоріжці накопичують борги за комуналку - до чого це призводить
Новини компаній
11:00, 8 липня 2022 р.

Запоріжці накопичують борги за комуналку - до чого це призводить

Новини компаній

Через війну багато людей втратило роботу, тому не мають можливості вчасно оплачувати комунальні послуги. Але статистика каже, що більшість боргів перед керуючою компанією “Місто для людей” було накопичено до війни. Отже причиною їх накопичення, ймовірно, є нерозуміння мешканцями, як оплата впливає буквально на стан будинку.

Аварійність

Зараз аварійна служба отримує в середньому 30 викликів на добу. Аварії бувають різними: це і теча на трубопроводах гарячого, холодного водопостачання, поломки в системі каналізації, відсутність електропостачання тощо. Але у всіх ціх ситуації є спільне - дискомфорт для мешканців. Ліквідація аварії може вимагати тимчасового перекриття водопостачання, або тимчасового вимкнення електропостачання. 

Відсутність розвитку 

Всі ремонтні роботи виконуються за рахунок накопичених на будинку коштів. Отже, якщо в будинку є заборгованість, то можливість проводити планові ремонти дуже обмежена. У вартість обслуговування входить прибирання прибудинкової території, косіння трави, аварійна служба, технічне обслуговування інженерних мереж будинку (це труби холодного та гарячого водопостачання, каналізації, центрального опалення), також це обслуговування мереж електропостачання.  Решта коштів з вартості обслуговування йде на накопичення для ремонту. Тож якщо в будинку платять не всі мешканці, або мешканці сплачують не повністю, це означає, що кошти для ремонтів або не накопичується взагалі, або накопичується набагато довше, ніж могли б. 

Мережі зношуються, а планове оновлення не проводиться. Будинок старішає не лише технічно, але і морально. 

Якщо в будинку мешканці сумлінно сплачують за послугу управління вчасно і повністю, це дозволяє накопичувати на будинку запас коштів для оновлення інженерних мереж та конструктивних елементів.В результаті в будинку проводяться поточні ремонти - це оновлення покрівель, труб, електрики, конструктивних елементів. В таких будинках набагато рідше стаються аварії, а мешканці цих будинків відповідно менше страждають від дискомфорту, який ці аварії викликають.

Коли знята аварійність в будинку, то мешканці, особливо чиї будинки обслуговуються за індивідуальним договором, обирають косметичні роботи - ремонти в під’їздах, оновлення вхідних груп, ремонт ганків, цоколю. Проводяться енергоефективні та антивандальні заходи - встановлюються сучасні лед-світильники, місця загального користування убезпечують, встановлюючи нові двері та замки на покрівлю, в підвал, в технічні приміщення.

Ніхто не потурбується про ваше житло, краще, ніж ви. Адже це ваше майно згідно з чинним законодавством України, відповідальність за багатоквартирний будинок лежить на співвласниках, тобто на власниках квартир. Якщо ви мешкаєте в багатоповерхівці, у вашій власності і відповідальності перебуває не лише ваша квартира, але і дах, підвал, загальнобудинкові інженерні мережі, ганок, прибудинкова територія - все це спільне майно всіх мешканців. Керуюча компанія обслуговує будинки згідно з договором, але єдине джерело фінансування керуючої компанії - це оплата мешканців. Тому можливості виконувати ремонти напряму залежать від повноти і своєчасності оплат, а також від актуальності тарифу. Якщо ваш будинок обслуговується за типовим договором, і вартість обслуговування не змінювалась з 2017 року, якщо деякі мешканці будинку на додачу до цього накопичують борги, про завчасне оновлення будинку складно говорити.

В компанії зазначають, що розуміють наскільки непрості часи настали, що не у всіх мешканців є можливість вчасно оплачувати послуги управління. Тому в керуючій компанії нагадали про можливість укладати договір про реструктуризацію боргу. Таким чином погашення боргу буде розбите на певний період, який визначається індивідуально в залежності від ситуації, виплата боргу менше битиме по кишені користувачу послуг, але в той же час мешканець, який підписав договір про реструктуризацію, не ризикує втратити субсидію, яку, як відомо, забирають у боржників.

Для того щоб укласти договір про реструктуризацію ви можете звернутися до керуючої компанії “Місто для людей” безпосередньо, завітавши в Центр   обслуговування клієнтів. Деталі можна дізнатись за номером 067 400 1008.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...