Запорізькі посадовці запевняють, шо польські консерви в супермаркетах – то не гуманітарка
У соціальних мережах Запоріжжя в останні тижні почали з’являтися повідомлення, що в декількох супермаркетах можна побачити нехарактерний для цих мереж імпортний товар без перекладу, що дуже схожий на те, що постачають з країн ЄС у якості гуманітарної допомоги.
Про це повідомляє 061.
«Ми отримали повідомлення з проханням розібратися з інформацією про те, що у магазинах «АТБ» нібито торгують гуманітарною допомогою, яка надійшла з Польщі. Ми надіслали керівництву мережі відповідний запит і вже отримали відповідь. Нам повідомили, що на полицях магазинів «АТБ» у Запоріжжі дійсно з’явилися консерви «Туристичні», вироблені у Польщі. Однак вони не є гуманітарною допомогою. Ці консерви було абсолютно законно придбано компанією на підставі укладених договорів для безперебійного забезпечення населення продуктами в умовах воєнного часу. Справа в тому, що під час війни, коли неможливо оперативно закупити продукцію вупаковці з написами українською мовою, торгівельні мережі мають право продавати продукти в упаковках, на яких інформація викладена іншою мовою.Це повністю відповідає чинному законодавству. Тож причин для хвилювання зараз немає», - прокоментував секретар Запорізької міської ради Анатолій Куртєв.
У прес-службі АТБ зазначили, що мережа запустила власні прямі імпортні поставки продуктів харчування та товарів першої необхідності з Польщі, країн Балтії та Туреччини
«Корпорація АТБ запустила власні прямі імпортні поставки продуктів харчування та товарів першої необхідності до магазинів торговельної мережі «АТБ». Таке рішення компанія прийняла, з урахуванням недостатньою кількістю відповідних пропозицій від українських виробників на внутрішньому ринку, що обумовлено військовими діями та знаходженням їх на окупованих територіях. Власний імпорт компанії не має жодного відношення до гуманітарних поставок відповідних організацій та волонтерських рухів», - зазначили представники супермаркета.
У мережі «Сільпо» також повідомили, що через бойові дії і неможливість налагодити логістику у деяких регіонах країни, вони почали співпрацю з постачальниками, що мають зв’язки з іноземними виробниками.
«Намагаємося поповнювати запаси з-закордону тим, що не можемо знайти зараз в Україні чи в певному регіоні. І завдяки підтримці нашої держави можемо робити це з шаленою швидкістю. І в найкоротші терміни ставимо смачне на полиці наших магазинів. Це означає, що ми не друкуємо етикетки українською мовою і не наклеюємо їх на товари», - зазначають менеджери з комунікації «Сільпо».
Нагадаємо, що новий механізм імпорту компанії реалізує у відповідності до Постанови Кабінету міністрів України за №234 від 09.03.2022 р. «Про заходи, щодо забезпечення і умовах воєнного стану безперебійного постачання імпортованих харчових продуктів і кормів». Інформацією про харчовий продукт надається кожному споживачу за необхідною вимогою.