• Головна
  • На тренінгу у Запорізькій ТПП навчали, як шукати ринки збуту в країнах Перської затоки та Африки
Новини компаній
13:00, 19 вересня 2019 р.

На тренінгу у Запорізькій ТПП навчали, як шукати ринки збуту в країнах Перської затоки та Африки

Новини компаній

17 вересня Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Запоріжжя (ЦIПБ), оснований на базі Запорізької торгово-промислової палати запросив представників компаній-експортерів до участі у тренінгу «Дослідження ринків збуту та пошук покупців в країнах Перської затоки та Африки».

Захід організований за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні в рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу.

Експорт продукції до цих країн експерти відзначають як один із найперспективніших. Згідно з глобальним звітом Euromonitor International продажі тільки харчової продукції у регіонах Близького Сходу та Північної Африки зростуть зі 145,4 млрд. доларів у 2018 році до 171,2 млрд. у 2023 році.

Важливо – знайти правильну стратегію роботи, відшукати власну нішу для експорту. У цьому учасникам допомагали тренери: Микола Ларін, голова Ради «Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД», експерт у галузі міжнародної торгівлі та Євгенія Литвинова, Президент / CEO / Аналітик Клубу експортерів України.

Микола Ларін:

«Бізнес зацікавлений у відкритті ринків збуту, і якщо ринки Європи ми вже вивчили краще, то країни Перської затоки ще залишаються для більшості підприємців незвіданими. Тим часом за підсумками 2018 року є позитивне сальдо зовнішньої торгівлі з цими країнами. Це цікавий, але своєрідний ринок, що потребує від нас знань і підготовки».

Євгенія Литвинова:

«Особливу увагу буде приділено покроковій інструкції щодо роботи на цих ринках та можливостям щодо пошуку партнерів, навчимо знаходити потрібні стандарти, регламенти, умови пакування, маркування та етикетування для свого виду продукції, дізнатися більше про обов'язковий порядок реєстрації іноземних фірм, що експортують свої товари до країн Перської затоки».

Не тільки про стандарти, але і про заборони, а також – умови пакування, вимоги до маркування, етикетування харчових продуктів, про реєстрацію іноземних фірм, що експортують товари до Саудівської Аравії та про багато інших питань йшла мова під час тренінгу.

Учасники також мали змогу поставити експертам індивідуальні питання та отримати консультацію.

Анастасія Чернова, менеджер ЗЕД, Запорізький хлібозавод № 1 ТМ «Хлібодар» розповідає: «Ми виготовляємо пряники, печиво, рахат-лукум, мармелад у великих обсягах. Вже є досвід експорту: до США, Канади, Німеччини. Ринки Перської затоки нами ще не були вивчені, тож завдяки тренінгу отримуємо багато корисної інформації».

Оксана Давиденко, директор ПП «Алікс»:«Наше приватне підприємство займається вирощуванням і реалізацією зернових культур. Експорт – лише у перспективі, для невеликих компаній це проблематично. Проте працюємо на перспективу, відвідуємо тренінг, щоб у подальшому розвиватися і розширювати виробництво».

Світлана Бакута,директор ТОВ «Завод столових приборів-ДСС»:«Наразі наше підприємство веде перемовини з кувейтською компанією, яка розглядає консолідовану поставку посуду та столових приборів. Тому інформація, яку ми отримуємо на тренінгу, дуже актуальна для нас, це знання, які потрібні нам вже сьогодні. Наприклад, щодо переговорного процесу, формування ціни. Сподіваємося, ці знання допоможуть нам на практиці».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...